Dienstag, Dezember 06, 2005

ramus kaip belgas

Ma ei tea, miks meie ütleme korras nagu Norras (võib-olla lihtsalt sellepärast, et see läheb riimi), aga leedukad igatahes ütlevad ‚ramus kaip belgas’ (arusaadavas keeles siis rahulik nagu belglane). Ja ma olen nendega täiesti nõus! Okei, neil on eestlaste kohta ka sarnane nali (Žiūrėk, kas ten eina? Tai estas bėga - Vaata, kes seal kõnnib? See on jooksev eestlane..), aga see selleks..
Igatahes on belglased vääääääga aeglased. Nad ei ole mitte sellised chillid nagu prantslased vaid just a e g l a s e d. Poest ainult piima ostmiseks võib siin kuluda lausa tund.
Hasselt, see linn kus ma elan, on Limburgi provintsis. Kui täpsem olla, siis ta on selle provintsi keskus. Ja võib-olla sellepärast tunduvad mulle belglased eriti aeglased, et Limburgi elanike kohta teevad ülejäänud belglased ise sellist nalja. Inimesed siin pidid isegi rääkima aeglasemalt kui teised belglased..
..ja kedagi ei huvita, et rongid jäävad pidevalt hiljaks või ei tule üldse

2 Comments:

Blogger elem said...

Tead, ma tõesti kahtlen, kas need prantslased ikka nii chillid on, kui sa pakud.. tähendab, chillid on nad niikuii, aga kah aeglased, isegi chillivad aeglaselt :)))

11:33 PM  
Blogger pip said...

just!
seda ma üritasingi öelda..
prantslased -> chillivalt aeglased
belglased -> lihtsalt aeglased

või õigem oleks hoopis nii:
prantslased -> chillivalt aeglased
sakslased -> korralikud (ordnung noh:))
belglased -> korralikult aeglased

ehk siis belglased üritavad olla täpsed ja korralikud nagu sakslased, aga enamasti neil see ei õnnestu, sest on on liiga aeglased:p

11:41 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home