Dienstag, Januar 22, 2008

hommikuinimene

Ma olen väga hommikuinimene. Ma jumaldan hommikuid! Mulle meeldib olla öösiti nii kaua üleval kuni tuleb juba hommik. Väga lahe on jälgida, mis juhtub, kui hakkab valgeks minema. Linnud ärkavad ja hakkavad täiest kõrist kisama. Linn ärkab, inimesed ärkavad. Kõigepealt prügivedajad, tänavakoristajad ja postimehed. Siis naaber, kes ilmselt töötab kas eriti varajases hommikuvahetuses või siis väga kaugel.
Mulle meeldib minna hommikuti esimesena tööle ja jälgida, kuidas töökaaslased ärkavad. Kõige varasemad jõuavad juba seitsmeks tööle, mõni tuleb alles kell 10, üks eriti mittehommikuinimene jõuab alles siis, kui teistel juba lõuna söödud on.
Mulle meeldib minna hommikuti poodi ja jälgida ikka veel unenägude maailmas olevaid müüjaid. Võrreldes eelmise õhtuga on nad väga vähe jutukad.
Ainuke, mis mulle hommikute juures ei meeldi, on see, kui ma ei saa hommikuni üleval olla vaid peab hommikul tõusma..